Dnia 14 kwietnia 2021 roku, od godz.12.00 w budynku przedszkola zostały podane do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
Procedura odwoławcza W dniach 14.04.2021 godz. 13.00 do dnia 20.04.2021 godz. 15.00 odbywa się procedura odwoławcza. Rodzice dzieci, które nie dostały się do przedszkola, mogą w ciągu 7 dni od daty wywieszenia listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola zwrócić się na piśmie do Komisji Rekrutacyjnej o uzasadnienie odmowy przyjęcia dziecka do przedszkola. Komisja Rekrutacyjna sporządza uzasadnienie odmowy przyjęcia w terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica. Rodzic może w ciągu 7 dni od otrzymania uzasadnieniaodmowy od Komisji Rekrutacyjnej wnieść odwołanie do Dyrektora przedszkola. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni ( od dnia jego otrzymania).
Dokumenty odwoławcze należy dostarczyć do wrzutni za szklanymi drzwiami przedszkola (I piętro).